image.png

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: مالکان ناوگان حمل‌ونقل کالا و مسافر واجد شرایط می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید لاستیک تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش مشرق، طبق اعلام این سازمان، این تسهیلات بر اساس میزان پیمایش واقعی (بارنامه، صورت‌وضعیت و راهنامه) تخصیص می‌یابد و ناوگان فعال در جابه‌جایی کالاهای اساسی، زائران اربعین و ناوگان پرتردد در اولویت هستند.

همچنین به ناوگان فعال در حمل کالاهای اساسی در ایام جنگ رمضان، روغن موتور رایگان تخصیص داده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • سیدامیر IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
    1 0
    اگر واقعا هدف کمک به ناوگان حمل و نقل است دولت مستقیم لاستیک بده پولش رو قسطی برداره نه اینکه راننده رو درگیر بانک و چک و سفته و ضامن کنه آخرشم چهار تا بانک و اتحادیه وام ها رو برا خودشون بردارن و چیزی دست راننده ها رو نگیره .جمع کنید بساط دلال ی واسطه گری که پدر ملت رو درآورد.
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۹
    1 0
    قیمتها بدلیل اقتصاد ما میره بالا بعد توانایی راننده کم است وام میدین با چه سودی ؟؟؟؟ بجاش بهتر نیست کارهای پایدار کنید
  • ملوان IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    یه جفت لاستیک😏
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    راننده ها نظر بدهند با دویست تومن میشه ۴ حلقه لاستیک خرید
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    یعنی پول وام را پس نمیگیرید
  • IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    آقای پزشکیان و همتی ، واقعا خجالت نمیکشید که ریال ایران را ظرف شش ماه اینقدر ذلیل کردید ؟
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    زمانی وام خرید ماشین بود
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    هر 6 ماه یه بار باید کل لاستیکا عوض بشه. وام میدید فقط واسه یه بار؟!!!!
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    لاستیک حلقه 200میلیون...........
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    من لاستیک هارو میبرم شهرک صنعتی شمس آباد تهران و شیراز برام عاج دوباره میزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس